– קורס רוויט – אדריכלות I עיצוב פנים

קורסי רוויט בזמן ובקצב שלך. מהצעד הראשון ועד לשליטה מלאה בתוכנה המובילה בשוק. קורס וידאו מקיף וידידותי, כולל תרגילים להורדה ופתרונות בוידאו.
אדר' שלי אגם · נובמבר 14, 2023

מתחילות ללמוד רוויט כבר היום עם יחידת הכרות ללא עלות.

לחצי על התמונה כדי להתחיל בצפייה:

קופון הנחה ייחודי למגיעות מקמפוס קדם- 12% הנחה על הקורסים המלאים והחבילות.

השתמשי בקוד KEDEM12 בעמוד הקופה לקבלת ההנחה!


למה ללמוד רוויט?

תוכנת המידול רוויט הולכת ומשתלטת על עולם הבנייה, ולא בכדי!

רוויט מאפשרת מידול תלת מימדי מיומו הראשון של הפרויקט ונותנת לנו שליטה מלאה וחכמה יותר על תהליך הבניה. עם רשימות וכמויות אוטומטיות, עדכון שינויים סימולטני, עבודה עם יועצים, יצירת הדמיות ישירות בתוך התוכנה ועוד!

במקום לעבוד עם תוכנת שרטוט דו מימדית ותוכנת מידול תלת מימדית בנפרד, נקבל מודל אחיד שיחסוך לנו שעות רבות של עבודה.

לא פלא שבמודעות הדרושים רואים יותר ויותר את הדרישה לשליטה ברוויט.


רוויט בעולם האמיתי

הקורסים המלאים שלנו מבוססים על ניסיון בעבודה עם התוכנה בעולם האמיתי. משיעור לשיעור נפתח מודל אמיתי ונביא אותו עד לשלב של תוכניות עבודה והגשה.

נלמד לעבוד עם גרפיקה ולייצר גיליונות, לשרטט פרטי בניה, תוכניות חשמל ותאורה, ליצור משפחות (בלוקים) משלנו ועוד. כל מה שצריך כדי להניח את האוטוקאד מאחור ולהתקדם לעבודה מלאה ברוויט.

בחרי בין קורס רוויט לאדריכלות, קורס רוויט לעיצוב פנים, או חבילה מלאה הכוללת את כל קבצי העבודה שתצטרכי:


בין אם תבחרי בקורס לאדריכלות או לעיצוב פנים,  נתחיל עם יחידת הכרות עם התוכנה הניתנת לצפיה ללא עלות. זוהי הדרך הטובה ביותר להתרשם מיכולות התוכנה וכן מצורת הלימוד. נרשמים חינם ומתחילים בצפייה בלחיצה על התמונה:

ביחידה זו כבר נצלול להכרות עם הסרגלים והכפתורים, נלמד לפתוח קובץ, להגדיר יחידות ונתחיל בשרטוט. בשני השיעורים האחרונים ביחידה ישנם תרגילים להורדה ופתרון בוידאו.


הבוגרות שלנו מספרות:

“הסברים כל כך מדויקים וכל כך פשוטים להבנה, כך שגם מי שאין לו ניסיון ברוויט יכול ללמוד מהר והרבה…שלי היתה זמינה עבורי עם בעיות או קשיים שנתקלתי בהם, ותמיד עם תודעת שירות… ממליצה בחום לכל מי שרוצה להתעמק ולהתמקצע ברוויט.”

ליעד רוזנברג, אדריכלית

“..קורס מעשיר מאד וידידותי… שיעורים מפורטים וערוכים כמו כפפה ליד… התרגילים מאד מקדמים ליישום והפנמת החומר.. לכל שאלה יש מענה מיידי ממך ומפורום התמיכה… ממליצה ומשבחת!”

אילין סליקטר- כהן, אדריכלית

“… ברור מאוד, מלווה בהרבה דוגמאות, מכסה את כל הנושאים ומאוד פרקטי… שלי עונה על כל השאלות… אני מאוד מרוצה שבחרתי בקורס הזה – תוך פחות מחודש עשיתי את המעבר לרוויט.”

עירית צוקר, מעצבת פנים


מתלבטת איזה קורס יכול להתאים לך? בואי נתלבט יחד.פני אלינו במייל ונשמח לחזור אליך בהקדם [email protected]

על המרצה

אדר' שלי אגם

אדריכלית עצמאית ומנהלת קהילת מקצועני רוויט. בעלת ניסיון עשיר בעבודה עם תוכנת רוויט, מלווה ומדריכה אנשי ונשות מקצוע בהתקדמות לעבודה בתוכנה. בעלת תשוקה אמיתית להוראה ולעיצוב, אשמח לעבוד יחד להגשמת היעדים המקצועיים שלך.

1 קורס

להצטרפות
דילוג לתוכן