אני והעסק

מטרה מההרצאה שלי כאן הוא לתת לכם מבט מלא, איך אני עושה אסטרטגיה בבניית מותג, מה הסעיפים שלה, והרחבה על הסעיף של האני והעסק עד כמה משמעותי, האני בעסק. מתי צריך להתמקד באופן נפרד ל״אני״ ומתי ״לעסק״. למה חשוב כל כך להעמיק בחלק הזה, מה, ולאיזה עומק ניתן להגיע, איך נכיר את ״האני״ טוב יותר. מיתוג זה עבודה פנימית, שוב אנו בסעיף הזה. החלק המשמעותי בפיתוח העסק- פיתוח ה״אני״
פערי אויש · יולי 8, 2023

תאור מבנה אסטרטגיית המותג. והרחבה בחלק המשמעותי של ״אני והעסק״ למה חשוב להעמיק בו, ואיזה עבודה פנימית הוא דורש

על המרצה

פערי אויש

שלום, אני פערי אויש, ׳כיוון׳ מותגים עם כריזמה. אני מאמינה בכוחם של החוזקות האישיות ככלים להצלחה. אני מפתחת מותגים מסוגננים עם אסטרטגיה מדויקת המשווקים בכריזמה. הגישה המקיפה כוללת פיתוח אסטרטגית מותג, בניית המותג ותמיכה. השירותים נועדו לעזור לאנשים ולעסקים ליצור מותגים ממגנטים המשקפים את הייחודיות שלהם. מוזמנים להתחבר ולהחיות את המותג שלכם!

17 קורסים

להצטרפות
דילוג לתוכן