קורסים

  • 30 פרקים

    דיגיטל כובש אותך? בואי לכבוש אותו!

    קורס UX UI אפיון ועיצוב ממשקים דיגיטליים. פורמט דיגיטלי במעטפת נדירה ליישום, למידה ורכישה עוצמתית.

  • 0 פרקים

    תוכנית הפרמיום ללימודי UX UI – החבילת המלאה

    התוכנית שתאפשר לך להתקבל למשרות בשכר המתחיל ב- 16,000 ויותר.
  • 0 פרקים

    מתקדמים FIGMA – קורס מאסטר לתוכנת פיגמה

    תהפכי למעצבת פיגמה אלופה ב- 15 שעות בלבד. כולל עדכוני 2024!!
  • 0 פרקים

    קורס פיגמה – FIGMA למעצבות על

    הדרך למעצבות שרוצות להתקדם לדיגיטל ולהרוויח הרבה יותר
  • 11 פרקים

    AI לאונרדו- יצירת תמונות מדהימות בבינה מלאכותית

    אל תשארי מאחור! בואי ללמוד ליצור תמונות מדהימות ב AI בקורס קצר וממוקד שיתן לך את כל הכלים להתחיל ליצור!

       
  • 0 פרקים

    איך מנהלים פרויקט בכריזמה

    הפרויקטים נסחבים לך כמה חודשים? סתם?

    הלקוח מתעכב, מעכב, את שוכחת נתקעת, ומתערבבת

    די, איך הפרויקט הזה עדיין על השולחן? הוא כבר לגמרי לא ריווחי.

    אני מכירה את התסכולים הללו מהשטח, כולל פרויקט שלא סיימתי כי הלקוח פתאום לא היה פנוי, ואחרי 4 שנים התעורר, ובוקר טוב שילמתי על תהליך אני רוצה לסיים כעת, מה? המחירים התעדכנו מאז, חצי ממה שעשינו אז כבר לא רלוונטי, אין לי בכלל עצבים לפרויקט, אבל לא סגרנו אותו:(

    תשמעי איך אני מנהלת את הפרויקטים שלי, כדי שתעבדי ביעילות ממקסמת, מנקודת הפתיחה השלבים באמצע ועד לסיום.

    מנסיון אישי על פרויקטים שלי ומול מעצבות שעבדתי איתם, הריווחיות של הפרויקטים שלך יעלו ב 70%! זה לא גוזמה, זה מציאות

  • 10 פרקים

    LUTOMATIC- קורס עריכת צבע בפרימייר בתוספת לאטים יחודיים שיקפיצו את הוידאו שלך!

    וזה לא הכל, יש גם בונוסים: ביחד עם הקורס מגיע עד אליך הביתה, אונקי מיוחד מלא בלאטים מקצועיים כדי לקצר לך את זמן העיבוד, תוכנית ליווי וכניסה לקבוצה סגורה שווי כל הבונוסים: 1510 ש"ח שווי הקורס כולל הבונוסים: 2270 ש"ח

    אבל----

    עכשיו לרגל ההשקה אני נותנת מחיר השקה חגיגי, כל הקורס כולל הלאטים וכל הבונוסים

     
  • 0 פרקים

    מיקוד – מה הנישה שלי

    גם את מחפשת את המיקוד שלך?

    מחפשת את הנישה שלך?

    את טובה בהרבה דברים, על מה להתמקד? לא חבל לוותר?

    רוצה לדעת איך אפשר להיות רב תחומית אבל ממוקדת וממותגת

    העולם העסקי דינמי, ותהליכי, רק שיש כאלו שמהר מאוד יודעות במה הן טובות ממש, הן ממוקדות מטרה יש להן נישה מומחית. ויש כאלו ששנים נמצאות באותה המשבצת.

    בהרצאה תקבלי כלים וכח להבין את הנישה שלך,

    איך מזהים אותו ובעיקר תקבלי כח להתמקד בו, ומה לעשות עם הרצון להיות רב תחומית

    תשמעי על אפקט הפפיון, הוא מעורר מהפך בכל מה שחשבת עד היום על מיקוד ונישה

    וזה לא  הפפיון של הליצן זה יותר קרוב לפפיון של איש העסקים המעונב עם הכיסים השמנים.

  • 0 פרקים

    קורס חינם! איך להתקבל לעבודה כגרפיקאית בהייטק

    קורס נדיר "כל הסודות איך להתקבל לעבודה כמעצבת UX UI בהייטק"   אם תצפי בפרקים אלו, ותבצעי את השלבים שהמלצתי לעשות - את תוכלי להגיע למעמד של עשרות תלמידות שכבר הרימו את ההכנסות שלהן בתחום, ויש כאלה אפילו בעשרות אלפי שקלים בשנה! אני משתפת שם גם את מקורות המידע שלי, את הדרך שאני עברתי כדי להתקבל למקומות עבודה, וכל הסודות שאף אחד לא יספר לך.
  • 0 פרקים

    POTO SHOW- קורס מדהים בפוטו שופ מתקדם שילמד אותך איך ליצור ויזואל מההשראות.

    PHOTO SHOW- קורס מדהים בפוטושופ מתקדם שילמד אותך לבנות ויזואל מהפנט
  • 21 פרקים

    UX/UI

    קורס UX/UI  מקצועי ומקיף במיוחד

    לפתח קריירה של ניהול מוצר דיגיטלי בתוך עשרים שבועות וליהנות ממקצוע חוויתי ומתגמל במיוחד

  • 5 פרקים

    בניית סמכות ואמון מול לקוח

    הובלת הלקוח ורכישת אמונו חיוניים להצלחה. כי מעבר לעיצוב ויצירתיות יש צורך להוביל את הלקוח להקשיב ביחד עם לנווט. לשים גבולות ביחד עם חויית שירות. תקשורת יעילה ומובילה. יהפוך אותך למומחיות כסמכות מקצועית, יבנה אמון וימנע חוסר שביעות רצון של לקוחות.

  • 0 פרקים

    לשווק בשפע בדור השפע

    השיווק היום הוא אתגר מתסכל

    בסוף מה שעובד הוא רק פרסום מפה לאוזן, רק שאיך אני מניעה את הפיות האלו שידברו לאוזניים הרצויות?

    ברור לי שיש מליון אנשים שהשירות שלי יעזור להם פצצה, אבל איך אגיע אליהם? ואיך הם ישמעו עלי וירצו אותי?

    תכלס, אנו לא אנשי מכירות, תחום השיווק הוא לא העבודה שבחרנו, אנו מעצבות ורוצות סה״כ להתפרנס ולהביא לחם הביתה ועדיף עם הרבה חמאה וסוכריות קופצות.

    בהרצאה נדבר על תכל׳ס מהשטח איך עובד עולם השיווק, איך תעשי את זה בקלות, תשמעי ותכירי על קצה המזלג הרבה אסטרטגיות שיווק, ובעיקר את הבסיס מה עומד מאחורי כדי שתוכלי לעשות את זה לבד. תמצאי את הדרך שנעימה לך לשווק כדי לקבל בס״ד שפע.

  • 0 פרקים

    מאחורי הקלעים

    אני מזמינה אתכן לביקור אישי בשולחן העבודה שלי, (סדרתי לכבודכם)

    לצפות בבניה של תהליכי פרויקטים מרתקים, משלב האסטרטגיה, איך ולמה תרגמנו אותו למותג כריזמטי, כולל התהליך מול הלקוח, הסקיצות, האתגר בדרך, (תמיד יש) הטיוטות שלא התקבלו.

    תצאי עם חווית למידה מזוית מהשטח, כדי להבין איך התאוריות והמתודולגויות לובשות צורה ויצירה, מסתנכרנות עם המציאות המאתגרת, ומקבלות מימד ממשי עם תוצאות מזניקות!

  • 0 פרקים

    תמחור בלי סינוור

    תמחור בלי סינוור

    מה המחיר שנכון לי?

    שיהיה הוגן ללקוח וגם לי?

    להעלות מחיר, כי מגיע לי, או שזה יבריח את הלקוח?

    איך מתמחרים פרויקט מורכב?

    כמה זמן הלקוח אמור להמתין להצעת מחיר?

    חבל שאי אפשר להגיע לפרויקט אחרי שלב התמחור, או יותר נכון חבל שהלקוח לא מתמחר את את הפרויקט, וגבוה.

    תמחור זה עבודה בפני עצמה, זה שילוב של מקצועיות, תודעה והמון פסיכולוגיה.

    בואי לקבל כלים מקצועייים כדי שהתמחור יהיה מדויק לך וללקוח,

    ההרצאה המבוקשת ביותר, כי כאן הברז של המעצבת, מכאן נשפכים המטבעות והשטרות, בעז״ה אל כל אחת ואחת. מברכת אתכם בשיטפון. (צריך אינסטלטור?)

    תשמעי על משולש המניעים, הכלי המתאים לקבוע את המחיר האולטימטיבי עבורך, תכירי את מודל סת׳ גודין כדי לדעת כמה שווה הערך שלך. ועוד כלים להעצמת התודעה כדי שתתמחרי בלי להסתנוור

  • 15 פרקים

    מארז כל הקורסים

    במקום להתלבט על הרצאה אחת, שתיים או שלוש הרצאות.

    לחוש את הוויתור, ולהפסיד ידע.

    תוכלי לרכוש את כל ההרצאות במחיר חסכוני.

    כדי לגדול ולהתקדם בפסיעות גדולות. בהצלחה.

  • 0 פרקים

    לוגו גבוה

    תקבלי גישה לידע רב גבוה וטיפים לשיפור כישורי עיצוב הלוגו שלך לקחת את העבודה שלך לשלב הבא. בין אם את מעצבת ותיקה או רק מתחילה בתחום, ההרצאה תעזור לך להקפיץ את התוצרים העיצוביים שלך ושל הלוגו בפרט.
  • 0 פרקים

    שימור לקוח

    תקבלי כלים מעשיים לשיפור שיעורי שימור הלקוחות של העסק שלך והגדלת ההכנסות שלך לאורך זמן. בין אם את רק מתחילה בעסק ובין אם את מחפשת לקחת את אסטרטגיות שימור הלקוחות שלך לשלב הבא, בהצלחה.
  • 0 פרקים

    אני והעסק

    מטרה מההרצאה שלי כאן הוא לתת לכם מבט מלא, איך אני עושה אסטרטגיה בבניית מותג, מה הסעיפים שלה, והרחבה על הסעיף של האני והעסק עד כמה משמעותי, האני בעסק. מתי צריך להתמקד באופן נפרד ל״אני״ ומתי ״לעסק״. למה חשוב כל כך להעמיק בחלק הזה, מה, ולאיזה עומק ניתן להגיע, איך נכיר את ״האני״ טוב יותר. מיתוג זה עבודה פנימית, שוב אנו בסעיף הזה. החלק המשמעותי בפיתוח העסק- פיתוח ה״אני״
  • 0 פרקים

    פרסונה

    המטרה: שנבין את התמונה למה צריך לדייק בקהל יעד מתי צריך וחייבים להתאים למגוון גדול של קהל יעד, מתי צריך להתאים לקהל מאוד ספציפי ונוותר על הקהלים האחרים, מה לעשות כשלא רוצים לוותר על קהלים אחרים. איך נגיע לקהל יעד אחר נכון יותר עבורינו איך נכיר את קהל היעד שלנו: מיתוג זה עבודה פנימית, מתי ואיך נקשיב לעצמינו ומתי לקהל היעד?
עמוד 1 עמוד 2
דילוג לתוכן