בניית סמכות ואמון מול לקוח

הובלת הלקוח ורכישת אמונו חיוניים להצלחה. כי מעבר לעיצוב ויצירתיות יש צורך להוביל את הלקוח להקשיב ביחד עם לנווט. לשים גבולות ביחד עם חויית שירות. תקשורת יעילה ומובילה. יהפוך אותך למומחיות כסמכות מקצועית, יבנה אמון וימנע חוסר שביעות רצון של לקוחות.

פערי אויש · אוגוסט 6, 2023

מעבר לעיצוב וקריאטיב, חשוב לנו להוביל את הלקוח ולגרום לו להאמין בנו, ויש לנו הרבה איך להשפיע שהדבר הזה יקרה.

הלקוח רוצה אינסוף סקיצות?

הלקוחה מתיעצת עם השכנה מתילדה ועם סבתא אביגיל, אך את דעתך פוסלת?

הלקוחה מתעקשת על שינויים שהורסים את העבודה, אולי פשוט להוריד קרדיט?

אני סבלתי מכל הטרטורים, התיעצתי עם אנשי מקצוע, שהביאו פתרונות לא רלוונטים, או כאלו שרק למפרע הבנתי שהבסיס בפתרון נכון אך הוא לא מותאם ולא מתאים לנו הממתגות. שילמתי אלפי שקלים לחיפוש פתרונות, בדרך איבדתי כמה לקוחות שמנים, שעצרו את התהליך כי בסוף…

בואי לשמוע איך להוביל את הלקוח, שהוא יראה בך סמכות מקצועית ויתן אמון גבוה בידע המקצועי שלך, איך להגיע למצב שלקוח לא עוזב אותך באמצע הפרויקט כי בסוף התחרט. הכל בלי להתפשר על עיצוב עדכני, קריאטייב אמיץ וכמובן לא על הקרדיט.

ההרצאה שברה שיאים מכמות הצפיות שלו, מעצבות ספרו שהצלתי להם פרויקטים גדולים שעלו על שרטון, שפתאום הלקוחה רוצה לקבל רק שהיא מה שאני אומרת לה, אפילו שמשהי נסתה לבלבלה בבלה לה לה

על המרצה

פערי אויש

שלום, אני פערי אויש, ׳כיוון׳ מותגים עם כריזמה. אני מאמינה בכוחם של החוזקות האישיות ככלים להצלחה. אני מפתחת מותגים מסוגננים עם אסטרטגיה מדויקת המשווקים בכריזמה. הגישה המקיפה כוללת פיתוח אסטרטגית מותג, בניית המותג ותמיכה. השירותים נועדו לעזור לאנשים ולעסקים ליצור מותגים ממגנטים המשקפים את הייחודיות שלהם. מוזמנים להתחבר ולהחיות את המותג שלכם!

17 קורסים

להצטרפות

הקורס כולל

  • 5 פרקים
דילוג לתוכן