פרסונה

המטרה: שנבין את התמונה למה צריך לדייק בקהל יעד מתי צריך וחייבים להתאים למגוון גדול של קהל יעד, מתי צריך להתאים לקהל מאוד ספציפי ונוותר על הקהלים האחרים, מה לעשות כשלא רוצים לוותר על קהלים אחרים. איך נגיע לקהל יעד אחר נכון יותר עבורינו איך נכיר את קהל היעד שלנו: מיתוג זה עבודה פנימית, מתי ואיך נקשיב לעצמינו ומתי לקהל היעד?
פערי אויש · יולי 8, 2023

הכרות עם קהל היעד שלנו חיונית, להבין מי הוא הקהל האידאלי יעזור לנו להתמקד. לבנות קשר מתמשך ולשמר את הלקוחות. איך עושים את זה נכון – הכל בהצאה הזאת

על המרצה

פערי אויש

שלום, אני פערי אויש, ׳כיוון׳ מותגים עם כריזמה. אני מאמינה בכוחם של החוזקות האישיות ככלים להצלחה. אני מפתחת מותגים מסוגננים עם אסטרטגיה מדויקת המשווקים בכריזמה. הגישה המקיפה כוללת פיתוח אסטרטגית מותג, בניית המותג ותמיכה. השירותים נועדו לעזור לאנשים ולעסקים ליצור מותגים ממגנטים המשקפים את הייחודיות שלהם. מוזמנים להתחבר ולהחיות את המותג שלכם!

17 קורסים

להצטרפות
דילוג לתוכן