לשווק בשפע בדור השפע

השיווק היום הוא אתגר מתסכל

בסוף מה שעובד הוא רק פרסום מפה לאוזן, רק שאיך אני מניעה את הפיות האלו שידברו לאוזניים הרצויות?

ברור לי שיש מליון אנשים שהשירות שלי יעזור להם פצצה, אבל איך אגיע אליהם? ואיך הם ישמעו עלי וירצו אותי?

תכלס, אנו לא אנשי מכירות, תחום השיווק הוא לא העבודה שבחרנו, אנו מעצבות ורוצות סה״כ להתפרנס ולהביא לחם הביתה ועדיף עם הרבה חמאה וסוכריות קופצות.

בהרצאה נדבר על תכל׳ס מהשטח איך עובד עולם השיווק, איך תעשי את זה בקלות, תשמעי ותכירי על קצה המזלג הרבה אסטרטגיות שיווק, ובעיקר את הבסיס מה עומד מאחורי כדי שתוכלי לעשות את זה לבד. תמצאי את הדרך שנעימה לך לשווק כדי לקבל בס״ד שפע.

פערי אויש · יולי 20, 2023

שיווק בנוף של היום יכול להיות מתסכל להפליא. בעוד שפרסום מפה לאוזן הוא היעיל והרצוי ביותר. הנעת אחרים להפיץ את הבשורה לקהל הנכון מהווה אתגר.  כמעצבות, שיווק אולי אינו התפקיד המועדף עלינו, אבל הוא הכרחי כדי לקיים את פרנסתנו. בהרצאה שלנו, נחקור אסטרטגיות שיווק ונעצים אותך למצוא את הגישה המועדפת עליך להשגת שפע והצלחה.

על המרצה

פערי אויש

שלום, אני פערי אויש, ׳כיוון׳ מותגים עם כריזמה. אני מאמינה בכוחם של החוזקות האישיות ככלים להצלחה. אני מפתחת מותגים מסוגננים עם אסטרטגיה מדויקת המשווקים בכריזמה. הגישה המקיפה כוללת פיתוח אסטרטגית מותג, בניית המותג ותמיכה. השירותים נועדו לעזור לאנשים ולעסקים ליצור מותגים ממגנטים המשקפים את הייחודיות שלהם. מוזמנים להתחבר ולהחיות את המותג שלכם!

17 קורסים

להצטרפות
דילוג לתוכן