עושים סדר בסקר

האם עשית בעבר סקר?

גם את מתלבטת האם בכל פרויקט מיתוג או פרסום צריך לעשות סקר מקצועי כדי להצליח

או שזה עניין לפנסיונרים שיש להם זמן מיותר כמו טרה או מרצדס, מצד שני, אני רוצה לעשות את הדבר הנכון, והמדויק ללקוח.

גם לך יש את הדילמה הזאת?

בואי לפתור אותו, תביני מתי עושים סקרים, ומתי זה מיותר

איך עושים סקרים, כאלו שיתנו לי את התשובות המדויקות

תקבלי מודל סקרים עדכני, כדי שתוכלי לעשות אותו לבד,

ובעיקר איך מנתחים את הסקרים ומקבלים ממנו חומרים איכותיים לאפות עוגה טעימה ומרשימה כזו שהלקוח יתכבד ויטעם שוב ושוב.

פערי אויש · יולי 20, 2023

אם את מוצאת את עצמך מתלבטת האם סקרים מקצועיים נחוצים לפרויקטים מוצלחים של מיתוג או פרסום, את לא לבד. בהרצאה שלנו, נתייחס לדילמה זו ונספק בהירות מתי סקרים חיוניים ומתי הם עשויים להיות מיותרים. נלמד כיצד לערוך סקרים יעילים שמניבים תשובות מדויקות ונקבל מודל סקרים עדכני ליישום בעצמך.

על המרצה

פערי אויש

שלום, אני פערי אויש, ׳כיוון׳ מותגים עם כריזמה. אני מאמינה בכוחם של החוזקות האישיות ככלים להצלחה. אני מפתחת מותגים מסוגננים עם אסטרטגיה מדויקת המשווקים בכריזמה. הגישה המקיפה כוללת פיתוח אסטרטגית מותג, בניית המותג ותמיכה. השירותים נועדו לעזור לאנשים ולעסקים ליצור מותגים ממגנטים המשקפים את הייחודיות שלהם. מוזמנים להתחבר ולהחיות את המותג שלכם!

17 קורסים

להצטרפות
דילוג לתוכן