קורסים

  • 0 פרקים

    תוכנית הפרמיום ללימודי UX UI – החבילת המלאה

    התוכנית שתאפשר לך להתקבל למשרות בשכר המתחיל ב- 16,000 ויותר.
  • 0 פרקים

    מתקדמים FIGMA – קורס מאסטר לתוכנת פיגמה

    תהפכי למעצבת פיגמה אלופה ב- 15 שעות בלבד. כולל עדכוני 2024!!
  • 11 פרקים

    AI לאונרדו- יצירת תמונות מדהימות בבינה מלאכותית

    אל תשארי מאחור! בואי ללמוד ליצור תמונות מדהימות ב AI בקורס קצר וממוקד שיתן לך את כל הכלים להתחיל ליצור!

       
  • 0 פרקים

    קורס חינם! איך להתקבל לעבודה כגרפיקאית בהייטק

    קורס נדיר "כל הסודות איך להתקבל לעבודה כמעצבת UX UI בהייטק"   אם תצפי בפרקים אלו, ותבצעי את השלבים שהמלצתי לעשות - את תוכלי להגיע למעמד של עשרות תלמידות שכבר הרימו את ההכנסות שלהן בתחום, ויש כאלה אפילו בעשרות אלפי שקלים בשנה! אני משתפת שם גם את מקורות המידע שלי, את הדרך שאני עברתי כדי להתקבל למקומות עבודה, וכל הסודות שאף אחד לא יספר לך.
  • 9 פרקים

    צמרת עילית-מסע צמיחה שנתי למקסום הרווחיות בעסק

    התוכנית המבוקשת לזינוק עסקי ומקסום רווחים, עם תוצאות תכל'ס בחשבון הבנק.

  • 0 פרקים

    הדרכה לביקורת מס הכנסה

    דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים בעסק שלכם ועונים לטלפון ממספר לא מזוהה. מזל טוב! נבחרתם ע”י מס הכנסה להגיע לביקורת ניהול ספרים. מה זה?…
  • 5 פרקים

    מדריך להקמת קהילה בקמפוס

    המדריך המזורז להקמת קהילה או מועדון בקמפוס קדם
  • 5 פרקים

    מדריך ליצירת קורסים בקמפוס

    המדריך המזורז לבניה ופרסום של קורס בקמפוס קדם
  • 0 פרקים

    עושים סדר בסקר

    האם עשית בעבר סקר?

    גם את מתלבטת האם בכל פרויקט מיתוג או פרסום צריך לעשות סקר מקצועי כדי להצליח

    או שזה עניין לפנסיונרים שיש להם זמן מיותר כמו טרה או מרצדס, מצד שני, אני רוצה לעשות את הדבר הנכון, והמדויק ללקוח.

    גם לך יש את הדילמה הזאת?

    בואי לפתור אותו, תביני מתי עושים סקרים, ומתי זה מיותר

    איך עושים סקרים, כאלו שיתנו לי את התשובות המדויקות

    תקבלי מודל סקרים עדכני, כדי שתוכלי לעשות אותו לבד,

    ובעיקר איך מנתחים את הסקרים ומקבלים ממנו חומרים איכותיים לאפות עוגה טעימה ומרשימה כזו שהלקוח יתכבד ויטעם שוב ושוב.

  • 0 פרקים

    אל תוותרי על המתחרים

    לא נעים לי לפגוש מתחרה, זה מלחיץ ו…

    איך המתחרים הצליחו?

    למה להם זה הולך בקלות ולי – – 🙁

    המתחרים מעתיקים אותי 🙁  🙁

    אחרי שנים שעבדתי לבד, התקדמתי תוך השקעה מרובה להפוך להיות אוטריטה

    את המהפך עשיתי כשהבנתי שהאוצר נמצא מתחת לתנור, או נכון יותר מתחת ליד, לחיוך לפרגון לקשרים לאמון במתחרים.

    בהרצאה תביני איך עובד עולם העסקים היום

    איך לצאת מהאוקינוס האדום מלא הדם, לזה הכחול המאפשר הרגוע.

    נלמד למה לא לוותר על המתחרים ואיך להנות מהם ולגדול ביחד.

    את מתחרה שלי? אני מזמינה אותך לא לוותר אלי 🙂

  • 0 פרקים

    איך מוצאים את ה DNA?

    מה היחודיות שלי?

    למה שיבואו דוקא אלי?

    יש לי הרבה ערכים חזקים, במה להתמקד?

    מה יותר חשוב, שהלקוח יבין מה אני מוכרת או שיתחבר לערך היחודי שלי.

    מה ההבדל בין מה ללמה, ואיך הוא הבסיס למיתוג כריזמטי, כזה שהלקוח נמשך ממתמגט ואת לא צריכה לדחוף ולהתחנן.

    בהרצאה נדבר על ההבדלים בין USP ל DNA

    נבין למה האותטניות וה-DNA שלך זה מה שהופך אותך למותג – יחודי.

    תקבלי כלים איך למתג את העסק שלך, וגם את העסקים של הלקוחות 

    ידע שחשבתי שמלמדים בכל בתי הספר למיתוג, ונוכחתי שיש הרבה בלבול, וחוסר דיוק, ו —

    ואת המודל של עולם המיתוג האחרון שמבוסס על  DNA  לא כולם מלמדים. בטח לא בטוטליות ובבהירות כזאת.

    אספר לכם איך אני עושה את זה עם הלקוחות שלי, מה צריך לקחת בחשבון, איפה ואיך זה בא לידי ביטוי בשטח בתכלס. כל הסודות שתוכלי לעשות את זה לבד על העסק שלך ושל הלקוחות שלך

  • 0 פרקים

    מכשרון למוצר דיגיטלי רווחי

    אומרים לך שאת מוכשרת? אל תשאירי לעצמך!
    אם יש לך ידע מועיל, כ-ל-ש-ה-ו-א (לאפר? לשיר? לרקוד? לסרוג? לבשל? לתכנת? לכתוב?)

    תוכלי לעזור לאחרים וגם ליצור מזה הכנסה קבועה.
    איך ? הפכי את הידע שלך לקורס דיגיטלי / מדריך או ספר דיגיטלי
    שנמכר ברחבי האינטרנט - מבלי לצאת מהבית.
    את משקיעה פעם אחת ומכאן והלאה המוצר הדיגיטלי שלך הפך לנכס לעד,
    אפשר למכור אותו דרך האינטרנט והוא יכול ליצור הכנסה מדהימה.
    התמקדי בשליחות שלך והפיצי את הבשורה שלך לעולם!
    התוכנית המלאה צעד אחר צעד להפוך את הנקודות החזקות שלך לכסף ביד.

דילוג לתוכן