תמחור בלי סינוור

תמחור בלי סינוור

מה המחיר שנכון לי?

שיהיה הוגן ללקוח וגם לי?

להעלות מחיר, כי מגיע לי, או שזה יבריח את הלקוח?

איך מתמחרים פרויקט מורכב?

כמה זמן הלקוח אמור להמתין להצעת מחיר?

חבל שאי אפשר להגיע לפרויקט אחרי שלב התמחור, או יותר נכון חבל שהלקוח לא מתמחר את את הפרויקט, וגבוה.

תמחור זה עבודה בפני עצמה, זה שילוב של מקצועיות, תודעה והמון פסיכולוגיה.

בואי לקבל כלים מקצועייים כדי שהתמחור יהיה מדויק לך וללקוח,

ההרצאה המבוקשת ביותר, כי כאן הברז של המעצבת, מכאן נשפכים המטבעות והשטרות, בעז״ה אל כל אחת ואחת. מברכת אתכם בשיטפון. (צריך אינסטלטור?)

תשמעי על משולש המניעים, הכלי המתאים לקבוע את המחיר האולטימטיבי עבורך, תכירי את מודל סת׳ גודין כדי לדעת כמה שווה הערך שלך. ועוד כלים להעצמת התודעה כדי שתתמחרי בלי להסתנוור

פערי אויש · יולי 20, 2023

מציאת המחיר הנכון יכולה להיות משימה מאתגרת. איך את מאזנת הגינות הן ללקוח והן לעצמך? האם להעלות מחירים או להסתכן בבריחת לקוחות פוטנציאליים? תמחור פרויקטים מורכבים דורש שיקול דעת זהיר. בנוסף, העיתוי של מתן הצעות מחיר ללקוחות הוא קריטי. זה יכול להיות מתסכל כאשר לקוחות לא מעריכים את הפרויקט מספיק. עם זאת, על ידי שימוש בכלים מקצועיים והבנת הפסיכולוגיה של התמחור, את יכולה לקבוע במדויק מחיר הוגן שמתאים לערך שלך ולעלות רווחים

על המרצה

פערי אויש

שלום, אני פערי אויש, ׳כיוון׳ מותגים עם כריזמה. אני מאמינה בכוחם של החוזקות האישיות ככלים להצלחה. אני מפתחת מותגים מסוגננים עם אסטרטגיה מדויקת המשווקים בכריזמה. הגישה המקיפה כוללת פיתוח אסטרטגית מותג, בניית המותג ותמיכה. השירותים נועדו לעזור לאנשים ולעסקים ליצור מותגים ממגנטים המשקפים את הייחודיות שלהם. מוזמנים להתחבר ולהחיות את המותג שלכם!

17 קורסים

להצטרפות
דילוג לתוכן