מה היחודיות שלי?
למה שיבואו דוקא אלי?
יש לי הרבה ערכים חזקים, במה להתמקד?
מה יותר חשוב, שהלקוח יבין מה אני מוכרת או שיתחבר לערך היחודי שלי.
מה ההבדל בין מה ללמה, ואיך הוא הבסיס למיתוג כריזמטי, כזה שהלקוח נמשך ממתמגט ואת לא צריכה לדחוף ולהתחנן.
בהרצאה נדבר על ההבדלים בין USP ל DNA
נבין למה האותטניות וה-DNA שלך זה מה שהופך אותך למותג – יחודי.
תקבלי כלים איך למתג את העסק שלך, וגם את העסקים של הלקוחות
ידע שחשבתי שמלמדים בכל בתי הספר למיתוג, ונוכחתי שיש הרבה בלבול, וחוסר דיוק, ו —
ואת המודל של עולם המיתוג האחרון שמבוסס על DNA לא כולם מלמדים. בטח לא בטוטליות ובבהירות כזאת.
אספר לכם איך אני עושה את זה עם הלקוחות שלי, מה צריך לקחת בחשבון, איפה ואיך זה בא לידי ביטוי בשטח בתכלס. כל הסודות שתוכלי לעשות את זה לבד על העסק שלך ושל הלקוחות שלך