קורסים

  • 0 פרקים

    POTO SHOW- קורס מדהים בפוטו שופ מתקדם שילמד אותך איך ליצור ויזואל מההשראות.

    PHOTO SHOW- קורס מדהים בפוטושופ מתקדם שילמד אותך לבנות ויזואל מהפנט
  • 10 פרקים

    SMART COLOR
    עיבוד וידאו יחודי.

    רגע
    מה זה בכלל SMART COLOR?


    סמארט קולור היא שיטה חכמה,
    לתיקון צבע ועיבוד וידאו,
    על בסיס השיטה הוקם קורס דיגיטלי יחודי וראשון מסוגו,
    הקורס מיועד לצלמות וידאו ועורכות מקצועיות,
    שרוצות להקפיץ את הוידאו שלהן בכמה רמות.
    למקסם תוצאות במינימום מאמץ
    ולהגיע לתיקון צבע מהיר וחכם.
    כזה שיגרום לך וללקוחות לאהוב כל קליפ שתוציאי.
    לכל המידע מוזמנת לאתר
  • 1 פרק

    התמודדות בסביבת עבודה שאינה חרדית

    מדריך לאישה האובדת - הדרכות וידאו קריטיות להתמודדות נכונה בעולם הפוך 8 עניים פקוחות!
  • 9 פרקים

    צמרת עילית-מסע צמיחה שנתי למקסום הרווחיות בעסק

    התוכנית המבוקשת לזינוק עסקי ומקסום רווחים, עם תוצאות תכל'ס בחשבון הבנק.

  • 0 פרקים

    הדרכה לביקורת מס הכנסה

    דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים בעסק שלכם ועונים לטלפון ממספר לא מזוהה. מזל טוב! נבחרתם ע”י מס הכנסה להגיע לביקורת ניהול ספרים. מה זה?…
  • 21 פרקים

    UX/UI

    קורס UX/UI  מקצועי ומקיף במיוחד

    לפתח קריירה של ניהול מוצר דיגיטלי בתוך עשרים שבועות וליהנות ממקצוע חוויתי ומתגמל במיוחד

  • 4 פרקים

    לריב ולהשאר חברים

    4 פרקים מוסרטים מועילים במיוחד לכל אשה נשואה, שרוצה להיות זורמת ואותנטית בחיי הנישואין, לומר את מה שיש לה לומר, ועם זאת לשמר את החברות והאווירה הנעימה בלי עכבות רגשיות.
  • 5 פרקים

    מדריך להקמת קהילה בקמפוס

    המדריך המזורז להקמת קהילה או מועדון בקמפוס קדם
  • 5 פרקים

    מדריך ליצירת קורסים בקמפוס

    המדריך המזורז לבניה ופרסום של קורס בקמפוס קדם
  • 5 פרקים

    בניית סמכות ואמון מול לקוח

    הובלת הלקוח ורכישת אמונו חיוניים להצלחה. כי מעבר לעיצוב ויצירתיות יש צורך להוביל את הלקוח להקשיב ביחד עם לנווט. לשים גבולות ביחד עם חויית שירות. תקשורת יעילה ומובילה. יהפוך אותך למומחיות כסמכות מקצועית, יבנה אמון וימנע חוסר שביעות רצון של לקוחות.

  • 0 פרקים

    מיסוי קריפטו למייצגים

    העולם החדש של מטבע דיגיטלי כבר כאן ממזמן, אם לדייק כבר משנת 2018 מס הכנסה מתייחס לתופעה הזו. וככל שעובר הזמן יותר ויותר שחקנים נכנסים לתחום.…
  • 0 פרקים

    עושים סדר בסקר

    האם עשית בעבר סקר?

    גם את מתלבטת האם בכל פרויקט מיתוג או פרסום צריך לעשות סקר מקצועי כדי להצליח

    או שזה עניין לפנסיונרים שיש להם זמן מיותר כמו טרה או מרצדס, מצד שני, אני רוצה לעשות את הדבר הנכון, והמדויק ללקוח.

    גם לך יש את הדילמה הזאת?

    בואי לפתור אותו, תביני מתי עושים סקרים, ומתי זה מיותר

    איך עושים סקרים, כאלו שיתנו לי את התשובות המדויקות

    תקבלי מודל סקרים עדכני, כדי שתוכלי לעשות אותו לבד,

    ובעיקר איך מנתחים את הסקרים ומקבלים ממנו חומרים איכותיים לאפות עוגה טעימה ומרשימה כזו שהלקוח יתכבד ויטעם שוב ושוב.

  • 0 פרקים

    אל תוותרי על המתחרים

    לא נעים לי לפגוש מתחרה, זה מלחיץ ו…

    איך המתחרים הצליחו?

    למה להם זה הולך בקלות ולי – – 🙁

    המתחרים מעתיקים אותי 🙁  🙁

    אחרי שנים שעבדתי לבד, התקדמתי תוך השקעה מרובה להפוך להיות אוטריטה

    את המהפך עשיתי כשהבנתי שהאוצר נמצא מתחת לתנור, או נכון יותר מתחת ליד, לחיוך לפרגון לקשרים לאמון במתחרים.

    בהרצאה תביני איך עובד עולם העסקים היום

    איך לצאת מהאוקינוס האדום מלא הדם, לזה הכחול המאפשר הרגוע.

    נלמד למה לא לוותר על המתחרים ואיך להנות מהם ולגדול ביחד.

    את מתחרה שלי? אני מזמינה אותך לא לוותר אלי 🙂

  • 0 פרקים

    איך מוצאים את ה DNA?

    מה היחודיות שלי?

    למה שיבואו דוקא אלי?

    יש לי הרבה ערכים חזקים, במה להתמקד?

    מה יותר חשוב, שהלקוח יבין מה אני מוכרת או שיתחבר לערך היחודי שלי.

    מה ההבדל בין מה ללמה, ואיך הוא הבסיס למיתוג כריזמטי, כזה שהלקוח נמשך ממתמגט ואת לא צריכה לדחוף ולהתחנן.

    בהרצאה נדבר על ההבדלים בין USP ל DNA

    נבין למה האותטניות וה-DNA שלך זה מה שהופך אותך למותג – יחודי.

    תקבלי כלים איך למתג את העסק שלך, וגם את העסקים של הלקוחות 

    ידע שחשבתי שמלמדים בכל בתי הספר למיתוג, ונוכחתי שיש הרבה בלבול, וחוסר דיוק, ו —

    ואת המודל של עולם המיתוג האחרון שמבוסס על  DNA  לא כולם מלמדים. בטח לא בטוטליות ובבהירות כזאת.

    אספר לכם איך אני עושה את זה עם הלקוחות שלי, מה צריך לקחת בחשבון, איפה ואיך זה בא לידי ביטוי בשטח בתכלס. כל הסודות שתוכלי לעשות את זה לבד על העסק שלך ושל הלקוחות שלך

  • 0 פרקים

    לשווק בשפע בדור השפע

    השיווק היום הוא אתגר מתסכל

    בסוף מה שעובד הוא רק פרסום מפה לאוזן, רק שאיך אני מניעה את הפיות האלו שידברו לאוזניים הרצויות?

    ברור לי שיש מליון אנשים שהשירות שלי יעזור להם פצצה, אבל איך אגיע אליהם? ואיך הם ישמעו עלי וירצו אותי?

    תכלס, אנו לא אנשי מכירות, תחום השיווק הוא לא העבודה שבחרנו, אנו מעצבות ורוצות סה״כ להתפרנס ולהביא לחם הביתה ועדיף עם הרבה חמאה וסוכריות קופצות.

    בהרצאה נדבר על תכל׳ס מהשטח איך עובד עולם השיווק, איך תעשי את זה בקלות, תשמעי ותכירי על קצה המזלג הרבה אסטרטגיות שיווק, ובעיקר את הבסיס מה עומד מאחורי כדי שתוכלי לעשות את זה לבד. תמצאי את הדרך שנעימה לך לשווק כדי לקבל בס״ד שפע.

  • 0 פרקים

    מאחורי הקלעים

    אני מזמינה אתכן לביקור אישי בשולחן העבודה שלי, (סדרתי לכבודכם)

    לצפות בבניה של תהליכי פרויקטים מרתקים, משלב האסטרטגיה, איך ולמה תרגמנו אותו למותג כריזמטי, כולל התהליך מול הלקוח, הסקיצות, האתגר בדרך, (תמיד יש) הטיוטות שלא התקבלו.

    תצאי עם חווית למידה מזוית מהשטח, כדי להבין איך התאוריות והמתודולגויות לובשות צורה ויצירה, מסתנכרנות עם המציאות המאתגרת, ומקבלות מימד ממשי עם תוצאות מזניקות!

  • 0 פרקים

    תמחור בלי סינוור

    תמחור בלי סינוור

    מה המחיר שנכון לי?

    שיהיה הוגן ללקוח וגם לי?

    להעלות מחיר, כי מגיע לי, או שזה יבריח את הלקוח?

    איך מתמחרים פרויקט מורכב?

    כמה זמן הלקוח אמור להמתין להצעת מחיר?

    חבל שאי אפשר להגיע לפרויקט אחרי שלב התמחור, או יותר נכון חבל שהלקוח לא מתמחר את את הפרויקט, וגבוה.

    תמחור זה עבודה בפני עצמה, זה שילוב של מקצועיות, תודעה והמון פסיכולוגיה.

    בואי לקבל כלים מקצועייים כדי שהתמחור יהיה מדויק לך וללקוח,

    ההרצאה המבוקשת ביותר, כי כאן הברז של המעצבת, מכאן נשפכים המטבעות והשטרות, בעז״ה אל כל אחת ואחת. מברכת אתכם בשיטפון. (צריך אינסטלטור?)

    תשמעי על משולש המניעים, הכלי המתאים לקבוע את המחיר האולטימטיבי עבורך, תכירי את מודל סת׳ גודין כדי לדעת כמה שווה הערך שלך. ועוד כלים להעצמת התודעה כדי שתתמחרי בלי להסתנוור

  • 15 פרקים

    מארז כל הקורסים

    במקום להתלבט על הרצאה אחת, שתיים או שלוש הרצאות.

    לחוש את הוויתור, ולהפסיד ידע.

    תוכלי לרכוש את כל ההרצאות במחיר חסכוני.

    כדי לגדול ולהתקדם בפסיעות גדולות. בהצלחה.

  • 0 פרקים

    לוגו גבוה

    תקבלי גישה לידע רב גבוה וטיפים לשיפור כישורי עיצוב הלוגו שלך לקחת את העבודה שלך לשלב הבא. בין אם את מעצבת ותיקה או רק מתחילה בתחום, ההרצאה תעזור לך להקפיץ את התוצרים העיצוביים שלך ושל הלוגו בפרט.
  • 0 פרקים

    שימור לקוח

    תקבלי כלים מעשיים לשיפור שיעורי שימור הלקוחות של העסק שלך והגדלת ההכנסות שלך לאורך זמן. בין אם את רק מתחילה בעסק ובין אם את מחפשת לקחת את אסטרטגיות שימור הלקוחות שלך לשלב הבא, בהצלחה.
דילוג לתוכן