חיבור גוגל למייק

בגלל מדיניות אבטחה מרגיזה של Google. צריך לעבור תהליך חד פעמי שמוסבר בסרטון
(אם יש לך חשבון שנגמר בדומיין פרטי כמו [email protected] זה לוקח 20 שניות, אם יש לך חשבון גוגל כמו לרוב הבנות – צריך לעבור את התהליך הזה – מוסבר בסרטון)
מי שאוהבת להבין, מוסבר צעד צעד בסרטון , מי שמעדיפה בצורת מדריך כתוב, גם אפשר, מוגש לכן מתחת. בהצלחה!

קישורים מוזכרים
ההדרכה של MAKE המוזכרת בסרטון, אפשר לראות כאן:

https://help.make.com/connect-to-google-services-using-a-custom-oauth-client

קישור לגוגל קלאוד מכאן מתחילים:
https://console.cloud.google.com/

כל הסקופים – SCOPES – שיש להוסיף כפי שרואים בסרטון:
לכתוב בסינון GMAIL API ולבחור את כל ה14.

את הקישור הזה יש להוסיף בהתאם להדרכה בסרטון באיזור של Authorized redirect URIs :
https://www.integromat.com/oauth/cb/google-restricted

ואלו 2 הכתובות שצריך להוסיף במקום שהוזכר בסרטון:
www.integromat.com
www.make.com


מי שעשתה את הצעדים מעלה
יש לה חיבור בין מייק לגוגל, כל הכבוד 👏👏👏

אם יש בעיה נא להסתכל בחלק של טעויות נפוצות לפני פניה לצוות, רב הבעיות נפתרות בקלות.

מי שמעדיפה בצילומי מסך, אפשר מכאן:

  1. נא לבדוק, אם כתוב לך פה Testing, לחצי על Publish app ליד האפליקציה שלך (צריך להיות כתוב in production או published )

(שימי לב, אם מיד לאחר הלחיצה על Publish app את רואה את ההודעה: Needs verification, סימן קריאה כזה כתום ליד הPULISH APP , אין צורך להתייחס זה בסדר)

2. מי שרואה שגיאה 400 , כמו זה:


שמנה לב, אחרי שעושים פעם אחת את החיבור – לא צריך יותר להמשיך עם הClient ID וClient Secret-
נגיד שעשית חיבור לג’ימייל. ואחר כך את רוצה לפתוח מודול של גוגל פורמס ולחבר אותו – לא צריך שוב להכניס את המפתחות (ואם תנסי הוא לא יתן לך)
אלא פשוט ללחוץ מכאן והלאה בפשטות על sign in with google ולבחור את המייל הנכון. זהו!



3. מי שלא עובד לה – שתוודא שהיא לא שכחה להכניס את האימל ל Test users :


4. אוף! למה אחרי שבוע מייק מבקש ממני לעשות שוב חיבור ?
כדי להימנע מאישור שבועי מחדש, תוכלי לעדכן את סטטוס הפרסום של הפרויקט שלך.
אם תעדכני את הפרוייקט שלך ממצב TESTING למצב In production, לא תידרשי לאשר מחדש את החיבור מדי שבוע.

היכנסי ל Google Cloud.
נווטי אל מסך Oauth consent screen. פה לא צריך להיות כתוב טסטינג!


אם את כן נמצאת במצב production, ועדיין יש לך בעיה

תכנסי למסך CONNECTIONS, במייק ופשוט תלחצי על הכפתור רענון לחיבור (כמו שהראנו בסרטון)
לאחר מכן תדאגי פעם אחת לשלוח מייל כלשהוא עם סנריו. (סוג של להראות לגוגל שאת משתמשת באמת בחיבור הזה…. כלומר שיהיה שימוש בחיבור של ג’ימייל שעשית למעלה. אחרי שנשלח לפחות פעם אחת מייל לא אמור לקרות.


הצלחת ? ספרי לחברות! 🙂
לא הצלחת? אנחנו כאן לעזור.
איך תדעי אם הצלחת? פשוט מאוד, אם הצלחת לעשות פעולה על האימל / דרייב / גוגל שיט – סימן שזה עובד 🙂

מאמרים קשורים

איך ליצור חתימת מייל עם אנימציה

אם יש לכן סרטון שאתן רוצות להוציא ממנו אנימציה כדי לשלב אותה בתוך טקסט – לדוגמא כדי ליצור חתימת לוגו מונפשת או כדי לשלב הדרכה של כמה שניות בתוך תוכן כתוב – אפשר בדרך פשוטה מאוד להפוך וידאו או חלק קטן ממנו לתמונת אנימציה.

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בוקר טוב!
    ב”ה הצלחתי להתחבר ל-GMAI לפי ההסבר הברור פה,
    אך בדף העזרה של MAKE לא הביא לי את כל רשימת ההרשאות שהביא לך בסרטון, טליה
    סה”כ יש לי את אלו:
    Gmail- https://mail.google.com/

    Google Drive- https://www.googleapis.com/auth/drive
    https://www.googleapis.com/auth/drive.readonly

    והאחרון- גם כך לא היה בו כלום,
    כלומר לא מצא שום ערך שיכולתי לבחור.

    זה תקין?

  2. דבר ראשון תודה
    רק מה זאת ההודעה הזו שהוא העלה לי אחרי החיבור?
    You have until May 27th 2025, 06:26 AM (Tue) to reauthorize your connection. For more details see our online help.

        1. 1. לכל מי שיש אימל עם סיומת רשמית כמו לי, נגיד זה [email protected] זה לא ככה. רק מי שמשתמש באימל פשוט של ג’ימייל.
          2. וכמדומני שגוגל עכשיו עובדים על לפשט את התהליך הזה , גם עבור כתובות אימל רגילות, אז נקווה שעוד חצי שנה כבר יהיה אחרת 🙂

      1. כל הסרטונים עברו בדיקה ואישור של נטפרי. ואני רואה שבנות אחרות כן צופות, אולי תפנו לסינון שלכן בשאלה האם יש להם בעיה נקודתית כרגע? אני חושבת ששמעתי ממישהי שהסינון שלהם עובדים לתקן בעיה כזו

  3. בוקר טוב,
    ברוך ה’ הצלחתי להתחבר, הסרטון ממש ברור, וכך שלב אחרי שלב עד להצלחה!!!
    תודה טליה!

          1. זה מה שנטפרי ענו לי.
            זו תקלה שמתרחשת לחלק מלקוחות.
            בזק פנינו אליהם בענין, והם בודקים מה מקור התקלה.
            בינתיים, יש לפתרון עקיף, שיכול לפתור את הבעיה.
            פעלו כפי ההוראות כאן https://netfree.link/wiki/בעיות_dns
            ובמקום להגדיר 8.8.8.8 תגדירו ככה 193.110.81.0
            ובדקו האם הבעיה הסתדרה.

  4. כהמשך לתשובתך, טליה, שאפשר לחזור ללשונית שרוצים לשנות את הרשאות הסקופים,
    אני מנסה כעת לעשות את זה וממש הסתבכתי…

    חזרתי ולא מצאתי מקום להוסיף
    ואח”כ בכלל לחצתי על מיקומים אחרים ואיבדתי את הכיוון :((

    צריך להתחיל מההתחלה לגמרי?

    1. גם לי הסתבך משהו באמצע ולא מצאתי לאיפה הגעתי,
      בסוף היה הכי קל להתחיל פרויקט חדש וזה הרבה יותר מהר בפעם השניה…

      1. טליה, יכול להיות שמייק שינו את ההגדרות שלהם
        ובקישור אחד נותנים הרשאה לכל הסקופים שהעלת?
        זה נראה כך, כי לכולנו (לפחות כך נראה) יש רק שורה אחת בדרייב ועוד 2 בג’ימל
        תוכלי לבדוק את זה במקום שאתחיל את כל התהליך מההתחלה?

        שאלה נוספת,
        עדיין לא התקנתי שוב את ההרשאות של הסקופים והעלתי מייל חדש למייק
        הוא לא העביר אותי את אותו תהליך, רק ביקש סיסמא והרשאת גישה, וזהו.
        (איזה כיף ;))
        השאלה היא אם אעדכן בג’ימל שלי את הסקופים- זה ישפיע גם על המייל השני (שהוא עיסקי ולא ג’ימל)
        תודה רבה

  5. מה עושים שהמייל שלי כבר מחובר למייק? ניסיתי במייל אחר, אבל ההדרכה במייל הראשון, וכשמגיעים לסקופים זה נתקע. מה עושים??? חבל לי לא להתקדם…

  6. עשיתי אחד אחד את כל התהליך על המייל שלי בסוףףףף הוא עונה:(העברתי אותו לעברית):
    לא ניתן להשתמש בהיקפים מוגבלים עם חשבונות @gmail.com של לקוחות. למידע נוסף על איך לחבר היקפים מוגבלים, בקר בתיעוד שלנו

    ?

  7. ערב טוב,
    יש למישהי מושג מה אומרת השגיאה 403 -הגישה חסומה?
    עשיתי את כל התהליך קיבלתי ID
    חזרתי למייק והדבקתי במקומות הנכונים,
    בחרתי את המייל הרצוי ואז התקבלה שגיאה הנ”ל,
    מישהי יכולה לעזור?
    תודה מראש!

    1. גם לי היתה בעיה כזו,
      פשוט עברתי שוב שלב שלב עד שהסתדר (ייתכן ששדילגתי על משהו בטעות ולכן היתה לי השגיאה הזו, ואח”כ כשעברתי בנחת על כל השלבים זה הסתדר)

  8. שלום,
    מנסה לחבר את הגימייל למייק ובשלב שצריך להוסיף את כל הסקופים של ג’ימייל, מופיע לי X ליד הסקופ
    וראיתי שאצלך בלחיצה על הכפתור הזה (ואין לך X) נותן לך לייבא עוד סקופים.
    אשמח להבין מה הבעיה.
    תודה.

  9. היי
    הסרטונים לא עולים לי
    וממש בניתי על המוצ”ש להתחברות לMAKE ושיעורי בית
    מי שתוכל לעזור לי בדחיפות
    תודה

  10. שבוע טוב

    ניסיתי להתחבר לגוגל ואחרי שהכנסתיID זה השגיאה שהןא נתן לי
    It is not possible to use restricted scopes with customer @gmail.com accounts. For more information on how to connect restricted scopes visit our documentation.
    It is not possible to use restricted scopes with customer @gmail.com accounts. For more information on how to connect restricted scopes visit our documentation.

    אשמח לתשובה בהקדם

    1. מאמינה שמאז כבר הסתדרת… עבר הרבה זמן
      מה עשית כדי לפתור את הבעיה?
      זה פתאום התחיל לעשות לי גם, וזה באמת מה שמופיע..

  11. לכל השואלות ולכל חברותי לבעיה
    לא הצלחתי עדיין
    הלך על המוצ”ש… חבל
    בד”כ כשיש לנטפרי בעיה הם חוסמים בצורה ברורה
    כאן הכל עובד רק כשאני לוחצת על הפעלה של הסרטון מופיע עיגול מסתובב מעצבן כזה:(

  12. למי שלא נפתח לה הסרטון בנטפרי,
    זה מה שהם ענו לי (מישהי כבר כתבה פה את זה )
    הצלחתי להיכנס לסרטון ב”ה
    זה מה שהם כתבו לי:

    זו תקלה שמתרחשת לחלק מלקוחות בזק,
    פנינו אליהם בעניין, והם בודקים מה מקור התקלה.
    בינתיים, יש לפתרון עקיף, שיכול לפתור את הבעיה.
    פעלו כפי ההוראות כאן https://netfree.link/wiki/בעיות_dns
    ובמקום להגדיר 8.8.8.8 תגדירו ככה 193.110.81.0
    ובדקו האם הבעיה הסתדרה.

  13. גם לי לא הביא את הכל והוספתי את הקישורים האחרים ע”י שהעתקתי פה מהאתר למעלה של קדם הצלחת לחזור לזה? ע”י EDIT APP ואז לחזור ללשונית SCOPES
    הסרטון מושלם!!! פשוט לעשות צעד אחרי צעד כמו בסרטון
    לגבי הבעיה שכתבתם PLAYER/// גם לי זה קרה ואני רואה בעמדות מחשבים לא בבית ופניתי אליהם והם סידרו לי את זה ג
    לכם זה קרה בבית?

  14. יש!!
    רק עכשיו התפניתי לזה…
    עשיתי את זה עכשיו צעד אחר צעד עם ההדרכה המדהימה
    וב”ה הרגע קיבלתי מייל מעצמי!
    איזה אושר! חחח
    תודה טליה!

      1. שיראל שגיאה 403 יכולה לנבוע מאחת משתי הדברים:
        1. אם לא הוספת את המייל שלך באיזור Test Users כמו שמופיע ב”טעויות נפוצות”
        2. אם לא לחצת על הכפתור ENABLE כפי שמופיע בסרטון בדקה ב5:34
        יכולה לעדכן ?

  15. צהריים טובים,
    הצלחתי ב”ה לחבר את גוגל לmake שלחתי וקיבלתי מייל דרך make
    אבל חיברתי אותו כמו שמרגלית חיברה רק עם שלושה סקופים. פספסתי את אלו שמתחת לסרטון, רק עכשיו ראיתי.
    השאלות שלי הם:
    האם אפשר להוסיף את שאר הסקופים? אם כן, אז איך?
    האם אפשר למחוק את החיבור של גוגל לmake וליצור חדש מההתחלה? אם כן, אז איך?
    תודה רבה

    1. היי ברכה, קודם כל לרוב העסקים יש כתובת מייל רשמית, אז זה פשוט ב2 לחיצות כפתור. כמו התחברות לג’ימייל רגיל..
      לאלו שלא – אנחנו עושים בשבילם עם מייל שמשמש אותם

      1. טליה שלום,
        אני מנסה להבין – אם יש לי לקוח שהמייל שלו מסתיים ב org, האם לא צריך לעשות את כל החיבור הנ”ל בכלל?
        ואם אכן לא צריך ולא עושים – האם יש אפשרות להשתמש בגוגל שיטס, או שזה כבר כן מחייב חיבור לגוגל?
        תודה.

        1. היי הני, זה פשוט בקליק . עושים create connection ואז התחברות עם אימל (כמו שמתחברים לאתר רגיל עם הג’ימייל שלנו) וזהו! לא יוצאים החוצה ממיק לשום מקום. וכן זה יעבוד עם גוגל שיטס. אם את צריכה עזרה אפשר תמיד לפנות למתרגלות . בהצלחה יקרה

          1. תודה!! זה הולך מצוין!
            בנוסף – שלחתי לך מייל שדחוף לי לקבל עליו תשובה, אשמח אם תוכלי בהקדם..
            תודה!!

  16. אני הצלחתי לחבר את המייק לגימייל אבל יש לי שגיאה כמו שהיה למר נחליאלי בשיעור – וניסיתי לעשות את זה שוב וזה נותן לי שגיא שאומר: הגישה חסומה: תהליך האימות של Google לאפליקציה integromat.com לא הושלם
    האפליקציה integromat.com לא השלימה את תהליך האימות של Google. האפליקציה נמצאת כרגע בבדיקה, ורק בודקים שאושרו על ידי המפתח יכולים לגשת אליה. אם לדעתך צריכה להיות לך גישה, אפשר לפנות למפתח.
    מפתחים של integromat.com יכולים לראות את פרטי השגיאה.
    שגיאה 403: access_denied

    1. מלכה תוכלי לשלוח למתרגלת עם צילום מסך? לא ברור על איזה סיסמאות את מדברת. קליינט ID וSECRET ? אם זה מה שהתכוונת למטה בחלונית יש לך כפתור ADVANCED תלחצי עליו ואז תופיע לך האפשרות.

דילוג לתוכן